Lorik's Balkans Campaigns

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Lorik Eolmin
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Lorik's Balkans Campaigns

Message #1 par Lorik Eolmin » 27 nov. 2017, 22:38

Hello,

MISE À JOUR VERS 1.10 - 30 Mai 2018
1.10 est indépendante de 1.00 et représente un théâtre séparé, ce qui vous permet de finir ce que vous avez à faire dans 1.00 tout en commençant une autre campagne dans 1.10 si vous le souhaitez. Il suffit par la suite de se débarrasser du dossier de 1.00 quand on en a fini avec.
En effet, les campagnes produites par 1.10 ne sont pas compatibles avec 1.00.

QUICKFIX 5 Juin 2018: téléchargez ce fichier zip et suivez le readme à l'intérieur. C'est un fichier minuscule contenant la correction de l'équipement du Mirage 2000D - sinon il n'est pas fonctionnel. Téléchargez-le aussi en vue de maintenir la compatibilité en multijoueur!
Le téléchargement du théâtre entier a déjà été corrigé si vous lisez ça, vous pouvez télécharger à partir du lien en bas de ce premier post sans faire de quickfix.
https://drive.google.com/open?id=1dl_4eYyy-X3FHjAFnikkPASTJ-nOIAJt

Le texte ci-dessous a été mis à jour

---


Devant votre trop bel accueil du Mission Pack, je me suis dit (et un auteur des Balkans m'a surtout donné la permission :P) que j'allais diffuser une version à destination large de 3 nouvelles campagnes que je me suis amusé à mettre en place, pour le plaisir d'explorer cette partie mais aussi créer des situations qu'on rencontre moins souvent sur les campagnes traditionnelles. L'idée est également de conforter des appareils et des blocks de F16 dans certains rôles en imposant des limitations, ce qui devrait donner à chaque escadron une importance propre, y compris pour le joueur solo qui respecte la disposition de base (Cf. le changes log plus bas).

Je vous mets tout le contenu anglais que j'ai laissé sur les forums.

Il faut avoir les Balkans installés mais ça se met en place comme un tout nouveau théâtre, donc pas de modification du théâtre existant.



Greetings, people.

I have the pleasure to submit this separate theater, with its 3 new campaigns. It needs Balkans to work but is installed separately to leave your Balkans folder safe.

Here's the readme you'll find inside:

1.10

Welcome to this Campaigns Mod. It requires the Balkans theater to work.
If you already have Lorik's Balkans 1.00, the campaigns both produce aren't compatible. Thus, 1.10 must be installed in a different folder. You can't transfer your former saves from 1.00 to 1.10.

Add the...
Add-On BalkansLorik1.10\Terrdata\theaterdefinition\BalkansLorik.tdf
... to your data\Terrdata\theaterdefinition\theater.lst file

and unzip this folder on Data\

The modified campaigns are:

Number 1 : "Corridors of Death"
Bosnian rebels entranched in the mountains. From the sky, prepare regular forces ground assault scheduled on day 2 evening to control Sarajevo and Zenica.
Red Win: Nothing
Blue Win: Control Sarajevo and Zenica.
Campaign ends: 5 days
The rebels will gain terrain quickly. Prove that an air force can coordinate to stop their progression until reinforcements arrive.
The insurgents will have more radar SAMs during the campaign as they grab their hands on them and have them working.
Designed to reach an asymetrical engagement quickly. Could be adequate for FAC(A), JTAC simulation, buddy lasing.
FRY is friendly to NATO!

Number 2: "Gate Unlocked"
Federal Republic of Yugoslavia challenges the West by capturing Trieste and its harbor. NATO defends the borders until they can strike back, and undermine FRY from Southern Italy.
Red Win: Control Lavis City
Blue Win: Take Trieste back and control Ljubljana City
Campaign ends: 7 days
FRY has a significant advantage. Blue forces are expecting armored brigades from the West to reverse the course of the battle.
Several squadrons in Southern Italy are set on manual fragging and are able/specialized for Deep Strike missions from low altitude penetration. They have ELINT, AWACS, tankers and M2000C as support.
No anti-radiation missiles are available in them. But there WILL be SA-10... and terrain to hide.
The Eastern part of FRY is vulnerable to this kind of strike, especially during the first day. There are few ManPads, bad AA coverage, and a great deal of targets.

Number 3: "King of the hill"
September 2000 - Serbia was stopped and repeled; no other way to peace than removing the current governement. Capture Beograd and Sabac.
Red Win: Control Bijelo Polje City
Blue Win: Control Sabac City and Beograd
Campaign ends: 5 days
Serbia has heavy AAA defenses in its urbanized area, and the SAM are modern and active, as well as their last squadrons. Be careful and don't go too fast.


REMEMBER!

In all these campaigns, the commited carrier is the USS Roosevelt.
UHF 227.900
VHF 146.500
TACAN 011X (100 miles)
ILS 110.10

Enjoy!

Lorik


Thanks:
Cougar56th
Starrats
Falcas
Driftkioti
Starfury
Lukrop
Ripper
Figmo42
Erwand
Nuno Santos (Clouds Pack!)
Unleashed Code
GOOD BOB
Kaos
and the unmentioned BMS team members and the whole community, obviously!


Here's the changes log:

1.10

- BalkansLorik.tdf corrected: now refers to BalkansLorik1.10 ckptart, not Balkans one.
- Reference AI altitude for bombing: modified for F16 blk 30,42,50; F18C and D; Mirage 2000C, D and -5; Tornado IDS UK; Harrier AV-8B+. Be advised Maverick's altitude fire should be 1000 ft!
- Low Alt dedicated squadrons'AI will attempt to follow lower (Tornado IDS, Mirage 2000D, F16 blk 30)
- Harrier AV-8B+ is now modded according to Kaos' (luke777) standards, closer to reality, in particular with centerline TGP and more weapons on rack
- F/A18D has more weapons choice (GBU-38) than C.
- Maverick availability increased for F16 blk 30, 42, 50, 52 on hardpoints 2 and 8 (2 missiles instead of 1)
- Squadrons renamed to be found more easily (First F16 Block 42 squadron will be 421th...)
- Corridors of Death: fix for NATO side's units to be seen by NATO player (quickfix in 1.00 already)
- Gate Unlocked: richer campaign environnement (squadrons, battalions...) including more resources on the USS Roosevelt

1.00

- Topgun cameras modified for F16 block 30 to fit more with formation flying (Alt-0)
- Weapons availability in squadrons refined (to increase block specializations)
- Campaign triggers refined
- Corridors of Death: starting conditions refined
- Corridors of Death: all Croatian units made NATO for NATO player to monitor and control
- King of the Hill: F16-CM42 moved from Dolac to Pogdorica (Dolac too dangerous)
- Gate Unlocked: work done on Eastern part of FRY, and Southern Italy, for Deep Strike profiles. ReadMe says more about it.
- ReadMe campaign info updated regarding additions to Gate Unlocked

0.95

- Campaign triggers files fixed - they should now be winnable.
- Topgun cameras modified for F16 block 40,42,50,52 and Mirage 2000 D, to fit more with formation flying
- Corridors of Death: PAK fixed, Harrier squadron moved to Banja Luka, carrier moved to a "safer" location (away from land!), F18C hardpoints fixed

0.902

- For the whole mod:
Adjusted aircraft capabilites to load weapons: for F16, no JSOW, no JDAM, no rack for AGM-65 (max 1 per hardpoint)
Block 50/52 can take SDB. They are primarily SEAD/DEAD/AA
Block 42 are dedicated attack fighters; they can take GBU-38 and more advanced LGB. They can't equip with AGM-88
F18C/D have limitations of the same kind
The other aircrafts have no limitation at all


- Added 9999th C-130 squadron in each campaign not "Set on HQ" for 3D dedicated server
- Adjusted campaign supplies for main sides
- Corridors of Death: AA defense revised. Should be more radar SAMs popping as the insurgents manage to have them working
- Corridors of Death: Fixed weird package 1 (BARCAP mission) over Italy right from the beginning
- King of the Hill: AWACS squadron moved to Casale Airbase (or no flight fragged)
- Added Gate unlocked campaign. Carrier is available from campaign start for now. I wish to make it a reliable reinforcement later.


And finally a link:
https://drive.google.com/open?id=1IPK1A-v2yEKpSLvurI5oHVRh1G9U9cv-

I need your feedback, good or bad! And most of all, enjoy. =)
Dernière édition par Lorik Eolmin le 05 juin 2018, 01:15, édité 12 fois.
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Ekran
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Re: Lorik's Balkans Campaigns 1.00

Message #4 par Ekran » 31 janv. 2018, 10:16

Merci pour le lien du fix

Bon vol !
Discord, le chat en live : https://discord.gg/jxcZ9kT
MA CHAINE : http://www.youtube.com/user/ecolepilotefrance

i5 4670K 4.2GHZ // 16 Go RAM // Gigabyte GTX 1070 8Go// 27" IIyama ProLite + 22" Samsung// Win 10 // Ch product rudder + yoke - Hotas WARTHOG
Xplane 11 // DCS World // Falcon 4 BMS // P3D Pro V4.1

http://www.flightsim-corner.com/ projet
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acrolys
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Re: Lorik's Balkans Campaigns 1.00

Message #6 par acrolys » 01 févr. 2018, 23:40

Merci lorik, super boulot.
Je serais très intéressé de pouvoir échanger avec toi sur la manière de créer un nouveau scénario sur une campagne.
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Re: Lorik's Balkans Campaigns 1.00

Message #7 par Lorik Eolmin » 01 févr. 2018, 23:50

Et ce serait avec plaisir Acrolys. On se donne un rendez vous sur TeamSpeak ou Discord si tu veux.
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Ozone
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Re: Lorik's Balkans Campaigns 1.00

Message #8 par Ozone » 29 avr. 2018, 14:41

Bonjour Lorik,

Le lien vers ta campagne Lorik's Balkans 1.00 ne semble plus fonctionnel. Où peut-on la récupérer?
Intel Core i7 3.4GHz, NVIDIA GeForce GTX 660 2Go, DDR3 8Go, W10 64bits, ASUS 24" 1920 x 1080, Tir 4, Thrustmaster Warthog et T-Flight Rudder
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Re: Lorik's Balkans Campaigns 1.00

Message #9 par Lorik Eolmin » 29 avr. 2018, 14:52

Merci Ozone pour le heads-up. Les liens sont corrigés, y compris celui du Quickfix.
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Ozone
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Re: Lorik's Balkans Campaigns 1.00

Message #10 par Ozone » 29 avr. 2018, 19:02

Super, merci
Intel Core i7 3.4GHz, NVIDIA GeForce GTX 660 2Go, DDR3 8Go, W10 64bits, ASUS 24" 1920 x 1080, Tir 4, Thrustmaster Warthog et T-Flight Rudder
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Re: Lorik's Balkans Campaigns

Message #11 par Lorik Eolmin » 30 mai 2018, 18:41

NEWS

Mise à jour Lorik's Balkans 1.00 vers 1.10. Post initial mis à jour avec les changements.

Enjoy =)
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DUD
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Re: Lorik's Balkans Campaigns

Message #12 par DUD » 30 mai 2018, 20:31

Salut lorik

Les sauvegardes sont elles compatibles?
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DUD
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Re: Lorik's Balkans Campaigns

Message #14 par DUD » 30 mai 2018, 22:09

:emlaugh:

Pas bien de.de lire trop vite sur son tel lol

Merci pour le boulot
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Re: Lorik's Balkans Campaigns

Message #16 par Lorik Eolmin » 02 juin 2018, 15:41

ERRATUM

Contrairement à ce qui est écrit dans le readme, les fréquences correctes du CVN 71 Roosevelt sont les suivantes:
UHF 227.900
VHF 146.500
(conformément aux paramètres des Balkans originaux).

Corrigé dans le post original.
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MAD EAGLE
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Re: Lorik's Balkans Campaigns

Message #17 par MAD EAGLE » 04 juin 2018, 23:38

Salut Lorik,

J'ai installé ta campagne vers 1.10 sans aucun problème. :banana: Tout fonctionne nickel, mais j'ai essayé de lancer une campagne avec un 2000D et là j'ai un problème de load Out. A savoir les emports sont décalés d'un plot vers la droite lorsque l'on regarde l'avion de face et ce quel que soit la base du 2000D.

J'ai essayé également de réaliser un TE avec un 2000D, même problème. Par contre sur les théâtres Balkans, Korea par de problème.
J'ai réinstallé une nouvelle fois ta campagne 1.10, j'ai toujours le même souci. :ouin:
Alors problème d'installation ou autre?

Encore merci pour cette campagne.. :notworthy :notworthy
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Re: Lorik's Balkans Campaigns

Message #18 par Lorik Eolmin » 05 juin 2018, 01:11

Merci Mad Eagle de ton message, tu n'es pas en cause et j'en suis navré, il y a un problème récurrent à chaque fois que je travaille sur des données des unités de ce théâtre, qui cause ce problème. Je l'ai de nouveau réglé. J'ai mis un très petit téléchargement dans le premier post pour remplacer le fichier défectueux, et corrigé le théâtre lui-même pour les futurs téléchargements.

Merci de m'avoir prévenu!

Voici pour toi le lien direct de la réparation.
https://drive.google.com/open?id=1dl_4eYyy-X3FHjAFnikkPASTJ-nOIAJt
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Re: Lorik's Balkans Campaigns

Message #19 par MAD EAGLE » 05 juin 2018, 07:28

SAV ultra rapide :notworthy :notworthy :notworthy

Merci :yes:

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