Le version "1.5":


(pour ceux qui ont une mauvaise vue ce n'est pas du vrai personnel de pont d'envol mais le modèle russe du pilote éjecté....)
Puisque tu as demandé je te mets ma config en signature. Jusqu'en février de cette année j'étais en 2x670 et cela tournait encore sur des missions mais pas en campagne. Le cockpit Obutto supporte tout cela mais un grand bureau ferait l'affaire égalementsport02 a écrit :oui cela tournait mieux avant chez moi également ( mono écran )Sagal a écrit :Tout le monde ou presque s'en fout mais comme il est indiqué sur un topic du forum de DCS. La 3D est tout simplement CATASTROPHIQUE.
La version 1.54.. n'y change rien.
Sans 3D activé avec fraps j'ai environ 60 fps sur 3 écrans 5880x1080 sur la mission vol libre ka-50.
Dés que la 3D est activé cela passe à 30 fps et dès qu'on la met réellement en marche alt + enter en ayant décoché "plein écran" puis en activant la touche de raccourci de Nvidia surround cela passe à 10-11. Donc quasiment injouable.
Certaines versions d'il y a à peu près un an et demi (j'y joue très peu) n'avaient pas ce problème.
Bon vol...
Pas question pour moi d'acheter quoi que ce soit de plus chez eux tant que cela n'est pas réglé....
sinon pourquoi passer en mode fenêtré ?
triple écran full HD en 3D , waouh !!! tu fais tourner ça avec quoi ?
Ne fonctionne PLUS qu'en mode plein ecran, malheureusement pour ceux qui affichaient leur MFD/SHKVAL... sur un 2eme ecran parce que ca ne fonctionne plus avec la 3dvisionsport02 a écrit :cela fait déjà quelque temps que la 3D fonctionne en mode plein écran
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... stcount=38DCS 1.5.4.54855 update 1 today in release.
DCS WorldDCS M-2000 by RAZBAM
- Multiplayer. Server list sorting restored
- GUI. Menu music will not restarts when changing activity in the menu
- GUI. AIM-9M/P will be available in payload panel
- AIM-9P updated 3D model
- AIM-9P5 missile was introduced. The missile has more advanced, all-aspect guidance seeker compared to the 9P variant.
- Su-25T. ECM will not work without ECM pod installed
- Track IR. Add option “TrackIR external views” enable/disable
- Track IR. Vertical angle origin takes into account
- GUI. Open/save dialogs will work faster
- Input. Cell with keyboard/joystick combo will able to select after axis command has been assigned
- US pilot 3D models was removed from Kuznetsov carrier
- Flood light in cockpits restored
- Video recording function restored
- A-10's AIM-9 missile mount corrected
- Mortars will fire
- Encyclopedia. Added some new weapon articles
- Power lines restored
- ATGM Vikhr will not be drop out of guidance channel with sidewind
DCS Ka-50
- EFM Fix. Aerobraking while landing
- PCA Fix. Radar stuck in TAS on weapons change.
- INS Fixes. Next/Prev Waypoint key bind
- INS. ENC (Auto Navigation) Button: Activates/Deactivates automatic waypoint update.
- INS. Keybinds for BAD, REC, MRQ, VAL and ENC.
- INS. MRQ selection as navigation waypoint
- INS. MRQ waypoint save
- INS. BAD (Offset) Navigation
- VTB. Weapons load display
- Cockpit. New model
- Cockpit. New textures
DCS MiG-15bis
- Aircraft repair will working on FARP
DCS F-86F
- Missions converted to multilanguage
DCS Hawk by VEAO
- Missions converted to multilanguage
DCS F-86F
- Falling-out-the-sky issue resolved
DCS Hawk by VEAO
- Missions converted to multilanguage
- Falling-out-the-sky issue resolved
Si vous le dites...lefuneste a écrit :Ne fonctionne PLUS qu'en mode plein ecran, malheureusement pour ceux qui affichaient leur MFD/SHKVAL... sur un 2eme ecran parce que ca ne fonctionne plus avec la 3dvisionsport02 a écrit :cela fait déjà quelque temps que la 3D fonctionne en mode plein écran
[13] = {--default view
viewAngle = 60.000000,--FOV
hAngle = 0.000000,
vAngle = -18.382137,
x_trans = 0.000000,
y_trans = 0.000000,
z_trans = 0.000000,
rollAngle = 0.000000,
Super, merci beaucoup, je vais essayer ça et je te tiens au courant. J'avoue que je n'ai jamais bidouillé ces fichiers donc ça va être une grande première pour moi, c'est pas plus mal, ça me permettra peut-être de mieux comprendre son fonctionnement.cerealk a écrit :Tiens j'ai déjà posté concernant ce problème pour le SU25T ...
DCS 1.5.4.55169 Update 2
The main task of today's update is the Early Access of DCS: F-5E Tiger II
Several fixes and corrections:
Ground vehicles will not call dust effect from concrete surfaces
Su-25T. Added animation of baro altimeter failure flag
Mi-8MTV2 and UH-1H. Fixed crash when player helicopter with selected cargo is destroyed
Flaming Cliffs. Error when DRM button pressed fixed
Su-27. Incorrect Mechanical Devices Indicator fixed
MP. Added role selection window localization
DCS Hawk by VEAO
Controls indicator now shows with RCtrl+Enter
Weapons selector has been fixed
Flaps and gear down now affect flight model
Rudder yaw sensitivity has been tweaked
Aden gun pod texture added
Known DCS F-5E bugs and inconsistencies:
IDLE RPM (Thrust) vs altitude. IDLE thrust too big at altitude.
Damaged aircraft without one wing sink smoothly.
No spin after tail slide. According to TO, when tailsliding with pitch > 70 degrees the plane should enter inverted spin.
Choсks animation linked to canopy animation on net phantom
Turn perfomance at 5000ft. Sustained turn curve has no step on 330 KIAS.
No compressor stall and flameout.
Max lift g-loads. According to TO at 5000 ft and GW 13750 the F-5 can achieve 6.0 G at M = 0.5. In simulator the plane can achieve 6.6 at M=0.5 and 7.1 at M = 0.52.
Pitch down input is too abrupt due to absence of half of the axis. stick fwd movenent is less, than aft, but the scale of joystick-virtual stick is the same for aft and fwd movement.
Missing missile excess-G marker on LCOSS.
Gunsight mode A/A1 works incorrect.
AIM-9 seeker FOV is very narrow.
RWR sound issues. No sounds are present for new radar sources
Only one attempt to lock-on after ACQ button release in radar search mode.
Radar elevation controls stop working after target lock is broken.
Lock gate cannot be controlled after severl mode switches.